Mummel...

Det var menat att jag i föregående inlägg skulle skriva om min dag. Om en liten tanke jag hade. Det slutade med att jag skrev spanjorers festvanor, som jag vissa helger blir en del av. Inte den här helgen. Inget festande, inget socialt liv, inget skoskav och inga för korta klänningar som får en att frysa ihälj. Låter kanske tråkigt, men nej, faktiskt inte.

Min dag har varit lugn (som jag skrev i förra inlägget) men lite speciell. Jag har känt att jag har mummlat mig igenom hela dagen. Jag har inte fått ut orden jag velat ha sagt. Jag har inte kunnat uttrycka mig rätt. Det enda som kommit ut är massa mummel som inte ens jag skulle vilja lyssna på. Och sedan när man ska förklara att det man egentligen vill ha sagt är något annat och ska försöka förklara det kommer det bara ut ännu mer mummel.

Kommentarer
Postat av: isabel

GRATIS BLOGGDESIGN PÅ MIN SIDA!



www.Isabelhagen.blogg.se



TITTA!



(Förlåt om du inte gillar reklam eller inte är intresserad av någon tävling)

2008-12-03 @ 20:37:18
URL: http://isabelhagen.blogg.se/
Postat av: Julia

gillar din blogg xD bra tänkande

2008-12-28 @ 16:32:02
URL: http://juliami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0